sobota 17. marca 2018

Konečne...

Vítam všetkých, čo ste prišli na môj blog, ktorý som si založila už dosť dávno. Žiaľ nebol priestor, aby som sa mu venovala a nakoľko to je stále s mojim časom dosť zlé, tak by som nezačala snáď nikdy. Tak som si povedala: "už proste musím :-)."
Tí čo ma poznajú, tak vedia kto som, čo som a preto len v krátkosti. Pochádzam z Liptova, študovala som záhradnú a krajinnú architektúru v Nitre, kde som ďalej rozvíjala svojho tvorivého ducha. Kým som našla ten správny smer, trošku to trvalo, ale všetko začalo práve výrobou pozdravov od ktorých už bola len priama cesta k mojej životnej profesii - redaktorky interiérového dizajnu. S mojou tvorbou sa môžete stretávať v niekoľkých slovenských časopisoch o bývaní najmä v časopise Môj dom, Tvorivé eko bývanie a občas aj v časopise Pekné bývanie, kde prispievam mojimi fotopostupmi.

Tento blog chce byť najmä o prezentácii mojich výtvorov, scrapbookingu, fotografovaní, poprípade varení, či pečení. Nechcem, aby všetky tie krásne fotografie upadli do zabudnutia. Moja tvorba sa vyznačuje jemnosťou, purizmom, niekedy až veľkým minimalizmom. Milujem nežné pastelové farby a zároveň bielu. Venujem sa aj jednej nevšednej technike - vyšívaniu na papier. No, ale to všetko postupne. Časom sa mi snáď podarí pridať všetky diela, ktoré stoja za povšimnutie i na inšpiráciu.

Dnes by som vám chcela ukázať svoj najnovší výtvor - mini album pre bábätko/chlapčeka. Okrem toho, že si možno do neho vlepiť fotografie z krátkeho časového obdobia, môže slúžiť aj ako zápisník na dôležité spomienky, odkazy, prípadne vtipné príbehy.
Na jeho zhotovenie som použila pečiatky Tim Holtz a OTAVIUS, dizajnové papiere TOGA PARIS a UHK GALLERY.
















 

Už mám pripravenú aj jeho dievčenskú verziu, ale to zase v ďalšom príspevku.
Ak by ste mali záujem o moje výrobky, môžete si ich zakúpiť na sashe.sk/MMdesign 

Vaša Mirka/MM design

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára