nedeľa 24. marca 2019

Prírodne farbené vajíčka

Už dávno som snívala o tom skúsiť nafarbiť vajíčka prírodným spôsobom. Nakoľko mojou najobľúbenejšou farbou je modrá a všetky jej odtiene, vybrala som práve také suroviny, ktoré farbia na modro a zeleno. Čučoriedky farbia skutočne dôkladne a veľmi sýto, výborná je aj červená kapusta s ktorou sa dá ešte viac experimentovať a aj cvikla je fajn. Aj keď mala farbiť na ružovo, jej hnedé studené odtiene ma celkom potešili.

Celý návod spolu s postupom bol uverejnený v časopise Môj dom 04/2019.

Vaša Mirka


Vajíčka farbené červenou kapustou s pridaním sódy bikarbóny


Vajíčka farbené červenou kapustou s pridaním octu
 

Vajíčka farbené červenou kapustou
 

Vajíčka farbené čučoriedkami
 

Vajíčka farbené cviklou
 

Ombré paleta
 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára