sobota 14. decembra 2019

3D stromčeky

Na takýto pozdrav potrebujete vhodnú šablónu a výrazný papier. Najskôr som do zeleného a mint papier vyrezala pomocou šablóny stromček - dbajte na presnosť, premeriem si ju vždy pravítkom. Následne som si na základ pozdravu z akvarelového papiera otlačila opäť stromček embossovacou poduškou (použite zbytkový papier, kde vám ostal vyrezaný prázdny stromček, tak si pozdrav nezašpiníte). Naniesla som naň zlatý prášok a zatavila pištoľou. Na základ som prilepila pomocou 3D štvorčekov farebný papier s vyrezaným stromčekom. Z krémového papiera som ešte raz vyrezala stromček/obrys, ktorý som prilepila na pozdrav. Na záver som cezeň prevliekla zlatú šnúrku, navliekla rolničky a uviazala na mašličku.


Materiál:
Akvarelový papier
zlaté rolničky a šnúrka









 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára