streda 5. februára 2020

Krúžkový minialbum pre dievčatko

 Netradičný minialbum pre bábätko - okrúhleho tvaru je zložený zo 7 kruhov, 
obojstranne zdobených. Ich priemer je 10 cm. 
Kým som ho začala vyrábať, povyťahovala som všetky papiere s detskými motívmi a skúšala ktoré k sebe pasujú najlepšie. Niektoré som zvolila nakoniec dva krát, pretože je dobre, keď sa pri takomto projekte jeden prvok raz zopakuje. Tak Vám vznikne ucelené dielko, ktoré ladí. 
Jednotlivé priečinky a záložky na fotky sú úplne jednoduché, no aj tak som sa s ním hrala 4 hodiny. Takže, ak sa do niečoho takého pustíte, počítajte s tým. Na ozdobenie som použila rôzne papierové výrezy, šnúrky, svorky, kovový komponent lístka a celý album visí na krúžkovej karabínke.


Materiál:
šnúrky, kovový komponent lístok, pierka
svorky, priechodky, karabínka


Vaša Mirka

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára