streda 10. júla 2019

Júlové projkety s Alexandra Renke...

Značka Alexandra Renke na to to leto pripravila papiere v úplne inom štýle ako býva zvykom. Akvarel vystriedali jednoduché letné motívy vo veselých doslova šťavnatých farbách. Zo začiatku som najskôr ani nevedela čo s tým, pretože takýto štýl sa u mňa vyskytuje málo. No nakoniec nápady šli samé a ja som si ich úplne zamilovala.
❤ 
Zápisníčky som vyrobila ako prvé. Už dávno som chcela urobiť nejaké s krúžkovou väzbou. Takže stačilo narezať papiere na formát A5, zviazať pomocou CINCHU a nakoniec som pridala štítok s nápisom NOTEBOOK a malými čiernymi motívmi v podobe úžasných slnečníkov, okuliarov, drinkov a ovocia.


Materiál:
Šablóna známka AR





  


Vejáre ktoré som vyrábala na jar pre časopis Pekné bývanie mali obrovský úspech a dokonca sa aj predali. Tak som sa rozhodla vyrobiť ďalšie také klasické ako harmonika.

Návod je veľmi jednoduchý:
Potrebujete papier 30,5 x 16 cm, dve drevené lekárske paličky s rozmerom 1,8 x 15 cm, špagát a pomôžete si pravítkom, ceruzkou, knihárskou kosťou a obojstrannou lepiacou páskou. Papier zložte na harmoniku, ja som si presne odmerala rozostupy so šírkou 1,8 cm - rovnako ako je aj šírka drevených paličiek. Na konce harmoniky prilepte paličky. Centimeter papiera bude pretŕčať schválne. Do neho urobte dierku prevlečte špagát a dobre zviažte. Dielo je na svete ☺









Ako posledné som vyrobila takéto vyťahovacie kartičky s obálkami. Hodia sa na krátky pozdrav z dovolenky, na odkaz, poďakovanie, alebo ospravedlnenie blízkym a priateľom.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára