štvrtok 5. marca 2020

Veľkonočné pozdravy I

 Pastám a farbám som sa úplne vyhýbala, predsa len mám rada "nešpinavú" prácu. Ale bola som hodená do vody, tak som si povedala prečo nie? Nové techniky sú vždy výzva.

Dostala som krásne šablóny s ktorými sa dá pracovať rôzne. Môžete použiť pečiatkovú farbu, embossovaciu podušku, akvarelové farby alebo rôzne pasty. Ak je šablóna drobná pečiatkovú farbu alebo embossovaciu lepkavú hmotu nanášajte hubkou, to sa mi osvedčilo najlepšie, aj keď nie je to úplne dokonalé. Potom existujú pomôcky ako tieto kefky, s ktorými som sa ešte zatiaľ neskamarátila. Nakoniec som si povedala, že skúsim pastu, ktorých je niekoľko. Pomocou nej získate väčší 3D efekt ako pri horúcom embossingu a čo sa mi mimoriadne páči, pastu môžete posypať embossovacím práškom a zataviť pištoľou. Tak nemusíte čakať hodiny, kým pasta uschne. Pasta sa najlepšie nanáša špachtľou.

Pastu a embossovací prášok som použila aj na tieto veľkonočné pozdravy v tvare vajíčok. Na prvý pokus som celkom spokojná. Čo poviete? ☺







 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára