štvrtok 5. marca 2020

Veľkonočné pozdravy II

Keď som kedysi začínala pracovať v kvetinárstve ako floristka nemala som odvahu kombinovať kontrastné farby. Všetky moje kytice a aranžmány boli tón v tóne. Jednoducho - nuda! Až raz som dostala jednu skúsenú kolegyňu, ktorá bola vo svojom remesle skutočná majsterka. Jej kytice boli vždy svieže, pestré a hlavne pritiahli zákazníkov. A práve ona - pani Darinka ma naučila nebáť sa odvážnejších kombinácií. Jednou z mojich favoritiek je aj kombinácia ružovej/pink s oranžovou ☺ v ktorej som vyrobila aj tieto nežné veľkonočné pozdravy s ešte krajšími zajačikmi. Nechajte sa inšpirovať.



Materiál:
Papier fliačiky AR
Pečiatka od organizatorka.sk
washi páska, perličky
priechodka a špagátik


Vaša Mirka


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára