piatok 21. mája 2021

POZOR SÚŤAŽ!!!

Ahojte všetci!
Dnešný príspevok bude trochu iný. Mám pre Vás súťaž!
 
Súťažná úloha: Pod príspevok do komentára napíšte, či radi tvoríte a čo?
Trvanie súťaže: od dnes 21.05.2021 - do nedele 23.05.2021 (do 18:00 hod.).
Žrebovanie: V nedeľu večer o 19:00 vyžrebujem jedného z Vás.
Cena: 15 % zľavový kód na nákup v e-shope 
kreatívneho materiálu Alexandra Renke.
 Kupón platí do konca roka a nemožno ho kombinovať s inými zľavami.
Teším sa na Vaše komentáre!!! ❤
 
U Renke nájdete naozaj krásny a kvalitný materiál na tvorenie. Od štýlových dizajnových papierov, washi pások, šablón a mnoho ďalšieho. Stačí nazrieť.

 
A aby som Vás trochu aj inšpirovala, pripravila som v rámci kreatívneho festivalu niečo špeciálne. Z dvoch kancelárskych papierov s rozmerom 15 x 15 cm som poskladala takéto bombastické mini kufríky. Tie som ozdobila washi páskami.
Ak si ich chcete tiež vyrobiť - tu je video.













 
 
 
 

12 komentárov:

  1. Ahojte, najradšej tvorím exploding boxy. Páči sa mi, že je vždy prekvapenie ako bude vyzerať vo vnútri a dá sa do nich aj pekne schovať malý darček. 🙂
    Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a great idea! I always love your artwork!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Papierinchen, du hast gewonnen!!! Ich schreibe Dir per Insta. LG Mirka

      Odstrániť
  3. Ahoj, mojou oddychovkou je tvorba z papiera a hlavne vyroba albumov 🙂 a sem tam si spravim neaky layout. Andrea V.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miri tak tie kufríky nemajú chybu krása 😍. Ja tvorím rada najradšej asi veľké 30" stránky a minialbumy. Ale baví ma skúšať aj nové veci, napr. Naposledy akvarelove kreslenie 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. It turned out beautifully. You make nice creative things with the paper. I love this brand and I am about to order some more soon so I can really use the discount

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne kufríky a ďakujem aj za video 🤗 Ja tvorím rada všetko možné, na čo narazím. Ale v posledných rokoch je to hlavne papier, veľké aj malé albumy a pohľadnice.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi sa teším Vašim komentárom!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj tvorím veľmi rada, hlavne receptáre, albumy pohľadnice. Prevažuje u mňa mixed media. pekný deň prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Was für eine wundervolle Idee...
    Ich hüpf mit in den Lostopf...
    Lg, Julia (Insta: faltzauber)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Mirko, kufříky jsou super nápad. Občas také zkusím nějaké takové "specialitky", ale nejvíc miluju přání ke všem možným příležitostem, dětské první knížky a pak cokoliv, u čeho si můžu pořádně upatlat ruce od barev - malování na krabičky, dřevěné destičky, prkénka či drobný nábytek a techniku decoupage. Ale papír je u mně jasná první volba. Měj krásnou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekný večer všetkým! Ďakujem krásne za Vaše milé komentáre, veľmi ste ma potešili, že ste si našli čas - pristaviť sa. A mám tu hneď aj výhercu. Lístočky som poriadne zamiešala a vytiahla som Papierinchen. Gratulujem!!!
    Verím, že sa tu nevidíme posledný krát. Určite zase niečo milé pre Vás pripravím a možno urobím opäť súťaž ;-). Majte ešte pekný zvyšok dňa.

    Vaša Mirka

    Habt alle einen schönen Abend! Vielen Dank für Ihre freundlichen Kommentare. Ich habe mich sehr gefreut, dass Sie die Zeit genommen haben, um zu kommen. Und ich habe gerade einen Gewinner. Ich mischte die Tickets gut und holte das Papierinchen heraus. Meinen herzlichen Glückwunsch!!!
    Ich hoffe, wir haben uns hier zum letzten mal nicht gesehen. Ich werde auf jeden Fall wieder etwas Nettes für euch vorbereiten und vielleicht wieder einen Wettbewerb machen ;-). Einen schönen Tag wunsch ich euch noch.

    Euere Mirka

    OdpovedaťOdstrániť