streda 19. mája 2021

Zmrzlina ako od Taliana...

 Kto by si nedal takúto dobre vyzerajúcu zmrzlinu? ☺
V rámci nášho veľkého kreatívneho festivalu 2021 s Alexandra Renke som si na tému Taliansko pripravila druhú sériu cestovateľských zápisníkov. Využila som na ne tieto nádherné zmrzlinové šablóny, pretože zmrzlina je pre mňa synonymom Talianska.
Na prvý zápisník som použila jednofarebné papiere nastrihané na pásiky v žltej, horčicovej a ružovej farbe. Druhý zápisník som opečiatkovala rôznymi nápismi v angličtine v rovnakej farebnej palete. Uzatváranie zápisníkov je na tenkú gumičku.

Rozmer zápisníkov: 12 x 17 cm
Počet vnútorných listov: 20








 


 




 
K zápisníkom sa mi hodila aj takáto visačka v rovnakých farbách s motívom klobúka a okuliarov. Všetko kúpite tu.


 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára