sobota 12. júna 2021

Ako využiť washi pásky I

 Na Instagrame sme mali jednu malú debatu o washi páskach. Nejako ich veľa z nás nemusí, ale zase keď im nájdete dobré využitie, sú na nezaplatenie. Potom sme sa bavili o tom koľko ich kto má 😂. Myslela som, že ich mám okolo 100, ale to som sa veľmi splietla. Nerátala som ich úplne presne, ale nakoniec to typujem na 200 - 250 kusov 🙈. Koľko ich máte Vy? 😍
 
Pásky využívam aj na ozdobenie mojich balíčkov. Pani poštárky ma už poznajú práve vďaka washi páskam na mojich krabičkách 😃. Niekedy sa aj pýtajú: čo to je a či sú to také krabičky? Takže aj takto ich môžete používať, alebo ich len nalepiť na pozdrav, ktorý niekomu posielate.

Zároveň sme mali tento týždeň v rámci letného týmu vytvoriť projekt s washi páskami. Na inšpiráciu som Vám vyrobila takéto pozdravy.





Vaša Mirka
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára