streda 2. júna 2021

Kurz s Adel - minialbum pre bábätko

Po dlhej dobe som sa prihlásila na trojdňový kurz, ktorý zorganizovala skvelá Adela Vlasáková , ktorú môžete poznať najmä z dizajnového tímu Papero Amo. Ak nie, tak Vám ju odporúčam sledovať, pretože vyrába nádherné scrapbook projekty - od pozdravov, svadobných oznámení až po albumy. Jej tvorba je veľmi jemná a čistá - asi taká ako tá moja. Nečudo, že ju milujem 😍.
Na kurze sme vyrábali minialbum - harmoniku s rozmerom 7,4 x 10,5 cm.
Najskôr sme si ozdobili papier pomocou farieb a bublinkovej fólie. Ja som okrem toho použila aj embossing, chcela som tam pridať zlatú farbu. Potom sme si vyrobili strapčeky a vrstvené srdiečka. Nasledovalo poskladanie albumu a zdobenie. Ja žiaľ nemám fotky, ktoré by som si chcela zvečniť, tak som použila rôzne kartičky a ďalšie ozdoby od Alexandra Renke a Papero Amo. Leporelo za uzatvára na gumičku s gombíkom.
 
Bola to skvelá akcia, naučila som sa pár trikov ako aj to, že som zase skúsila niečo nové. Preto, keď bude Adel opäť organizovať nejaký tvorivý kurz, vrelo Vám ju odporúčam.




Vaša Mirka



Príprava - papier, srdiečka a strapčeky



 
 
 
Hotový minialbum ❤
 
















 


 



 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára